7 lip 2009

I z czego się cieszysz?

Kolejny średnio udany konkurs (lista "sukcesów" w artykule Pomnik Chopina z szablonu i inne gadżety tylko wyróżnione), ale dyrektor biura promocji Katarzyna Ratajczyk cała zadowolona (to ta w turkusie):


Faktycznie Pani Dyrektor ma powody do radości, jej praca w promowaniu Warszawy to same sukcesy.
Zaprezentowano wyniki badania Kapitału Społecznego Marek (GB SEI®), 24 czerwca 2009.

Dziś w siedzibie firmy GoodBrand & Company Polska zaprezentowano wyniki badania Kapitału Społecznego Marek. Badaniu poddano ponad 300 obecnych w Polsce marek w 22 kategoriach. Na konferencji przedstawiono szczegółowo rezultaty dla kategorii „marki narodowe” oraz „fundacje charytatywne”.

W kategorii „Marki Narodowe” przebadano marki: Prezydent, Premier, Rząd, Sejm, ZUS, Kościół Katolicki, Polska oraz miasta: Warszawa, Kraków, Wrocław, Gdańsk, Katowice, Poznań. Marką narodową o najwyższej wartości społecznej w Polsce okazał się Kościół Katolicki (50.0 punktów powyżej średniej dla kategorii wynoszącej 79.9 punktów), osiągając przy tym wynik ponad dwukrotnie wyższy niż kolejne marki: Kraków (+19.2), Wrocław (+18.6), Polska (+16.8) i Gdańsk (+15.0). Nad budowaniem swojego kapitału społecznego powinny popracować miasta Poznań (+7.5), Warszawa (-4.3) i wypadające najsłabiej pośród miast Katowice (-22.5). Jeśli chodzi o marki i instytucje państwowe, jedynie Premier uzyskał wartość powyżej średniej dla kategorii (3.1). Marka Premier poważnie zdystansowała Rząd (-14,7), Prezydenta (-19.9) i Sejm (-29.6). Wśród marek narodowych najniższą wartość społeczną w oczach respondentów ma ZUS (39 punktów poniżej średniej dla kategorii).
Źródło: Link do strony.

Przy następnej okazji proponuję też zapytać Panią Dyrektor gdzie jest strategia rozwoju turystyki do roku 2020, na której przygotowanie w październiku 2008 jej biuro dostało od Rady Warszawy 800 tysięcy złotych.

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza

Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.