9 kwi 2009

Nie wyszło.

Temat parasoli z logo miasta "Zakochaj się w Warszawie" dla handlu ulicznego przewija się od grudnia 2007.

Dzisiejszy materiał w TVN Warszawa: Żółte parasole dla kupców: nietrafiony eksperyment urzędników.

Dla przypomnienia: W lutym 2008 wykonanie 1 000 parasoli reklamowych na potrzeby urzędu miasta kosztowało budżet ponad 117 tysięcy złotych. Większość leży w magazynie.

Autor pomysłu to wiceprezydent Andrzej Jakubiak.

Zignorowano doświadczenia Wrocławia, który eksperymentował bez sukcesu z podobnymi parasolami (szczegóły w tej notce ze stycznia 2008). Tam po dwóch latach pomysł zarzucono.

Ale wiadomo Andrzej Jakubiak wie lepiej, zawsze ma rację i nie musi się uczyć na cudzych błędach. Wystarczą mu własne.

Wcześniej w tym temacie:

Nielegalny handel uliczny? Sprzedać parasole i usankcjonować.

Parasole na horyzoncie.

Sagi z parasolami ciąg dalszy.

Krótki żywot parasola?

3 komentarze:

woo woo pisze...

niech teraz płaci

pretm pisze...

Albo przynajmniej niech dostanie następną premię w parasolach.

Anonimowy pisze...

Podoba mi się ten pomysł. Wypłata w parasolach :)

Publikowanie komentarza

Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.