20 lut 2009

Panie Rzeczniku, Pinokio dzwonił i chce odzyskać swój długi nos.

Tomasz Andryszczyk, rzecznika Ratusza dla gazety Nasz dziennik:
(...) Andryszczyk podkreślił, że wynegocjowany przez Warszawę koszt wysyłki przesyłek w przedziale wagowym 5-10 g (z 20-procentowym upustem) wynosi 63 877,60 złotych. Koszt druku 800 tys. egzemplarzy ulotki to wydatek 65 880 zł brutto. Koszt druku 40 tys. egzemplarzy 16-stronicowej broszury w formacie A5 kosztuje 21 960 zł brutto (plus skład graficzny 4880 zł brutto).

Rzecznik zastrzegł też, że w porównaniu z ubiegłym rokiem zaplanowane wydatki na promocję są niższe.
Źródło: Marcin Austyn, Autopromocja za pieniądze podatników, Nasz Dziennik, link do strony.

Pozycja budżetowa: Promocja miasta - program 1 (krajowa plus zagraniczna).

Budżet na rok 2008 dla biur urzędu miasta: 25 318 600 zł.

Budżet na rok 2009 dla biur urzędu miasta: 33 640 000 zł.

Dzielnice również mają zamiar wydać więcej na promocję, o czym pisałem już w notce Dzielnice w czasach kryzysu: By promowało się drożej.

PS Wiem o jaki zabieg chodziło, ale nie ma co wrzucać do jednego worka wspierania rozwoju gospodarczego i promocji, gdyż są to dwa oddzielne programy. I dlatego media oraz radni mieli racje wskazując na te dwie liczby i wzrost planowanych wydatków.

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza

Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.