2 paź 2008

800 tysięcy złotych, żeby Katarzyna Ratajczyk wiedziała co ma robić w promocji turystyki.

Radni na sesji miasta głosowali nad przeznaczeniem prawie 800 tys. złotych na opracowanie Strategii Rozwoju Turystyki m.st. Warszawy do 2020 r.

Po dwóch latach od objęcia rządów w Ratuszu przez Hannę Gronkiewicz Waltz, jej podopieczna Katarzyna Ratajczyk, szefowa biura promocji uzasadniając konieczność przygotowania tego dokumentu stwierdziła: żeby "przystąpić do właściwej promocji turystyki w mieście" potrzebuje, aby zewnętrzna firma zbadała stan rzeczy, rozpisała jej cele, i określiła "na czym generalnie ta turystyka w mieście ma polegać".

To, co wy tam w tym biurze promocji od dwóch lat robicie????

Zapis wideo z dyskusji:


Tylko radny Dariusz Figura z PiSu miał wątpliwości i zagłosował przeciw.

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza

Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.