20 maj 2008

Taka zdolna to i nawet przedmowę napisze.

Maria Tyniec pisząc w Rzeczpospolitej o książce architekta Daniela Libeskinda poświęciła fragment Hannie Gronkiewicz Waltz:
Ku mojemu zaskoczeniu, polska wersja ukazała się z przedmową prezydent Warszawy Hanny Gronkiewicz - Waltz‚ co zamiast przydać jej splendoru, wygląda na marketing polityczny. Ani Libeskind i jego projekt budynku Złota 44 w Warszawie‚ ani inwestor Orco Property Group nie potrzebują takiego wsparcia. Ale może się mylę.

Libeskind jest mistrzem (auto)marketingu. To znak naszych czasów. Gwiazda świeci‚ gdy wie, jak zabłysnąć. Uwaga dotyczy również pani prezydent.
Źródło: Maria Tyniec, Emigranta z Polski podróż przez ruiny WTC do warszawskich szczytów, Rzeczpospolita, link do strony.

Marketing polityczny? A nawet (auto)marketing? Żadna z tych rzeczy absolutnie nie kojarzy mi się z Panią Prezydent :)



Zdjęcia ze strony um.warszawa.pl

1 komentarz:

maxpw pisze...

"A nawet (auto)marketing? Żadna z tych rzeczy absolutnie nie kojarzy mi się z Panią Prezydent :)"

mi też jakoś nie, :)

Publikowanie komentarza

Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.